oba kaip norejau apgauti :D "Murzilka" <murzilka@nkm.lt> wrote in message news:gp5p49$hrn$1@trimpas.omnitel.net... > Aciu visiems! > > Problema buvo su generatoriaus dirzo itempeju. :) Pakeistas ir daugiau jo > nesigirdi. > > Pagarbiai, > M. > > "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message > news:gp5350$7r6$1@trimpas.omnitel.net... > > tepalo slegi pasimatuok. > > > > -- > > T > > > > "Murzilka" <murzilka@nkm.lt> wrote in message > > news:gp3ikn$qfs$1@trimpas.omnitel.net... > >> Sveiki! > >> > >> Masinukas - Alfa Romeo 166, 3.0 24V, 1999 m. > >> > >> Vyksta tokia situacija: > >> > >> Po pagrindinio dirzo keitimo (su visais itempimo guoliais) ant saltos > >> kokie > >> 5-7 min. girdisi toks kalimas labai panasus i kompensatoriaus. Veliau tas > >> garsas pasikartoja tik tada kai nuo laisvu apsuku uzgazuoju iki mazdaug > >> 1000 > >> aps. Virs situ apsuku irgi nesigirdi. Garsas "kalancio vieno > >> kompensatoriaus". Su stetoskopu klausemes abi galvas - ne tas, > >> pagrindinio > >> dirzo mechanizme - ne. Panasus garselis tik ant vienos is purkstuku > >> magistraliu. > >> > >> Klausimas 1: ar gali taip pakankamai garsiai "kalti" purkstukas ar > >> visdelto > >> problema kur kitur? Pries keitima jokiu garsu nebuvo. > >> > >> Klausimas 2: ar galetu tokie simptomai buti generatoriaus dirzo itempejo? > >> > >> Aciu! > >> > >> Pagarbiai, > >> M. > >> >