"mr. j" <naujienoms@email.lt> wrote in message news:hedtts$cmf$1@trimpas.omnitel.net... > Specialistu pozymiai: > > 1) Atvarius automobili apziurai nesuziureti ko riekes remontui ir sutarti > data. Ar praleisi proga nu...; ne viska imanoma pamatyti nepradejus darbu > 2) Issiartydyti automobilio nosi ketvirton dienon, paskambinti klientui ir > pasakyti kad reikes dar daliu; priimti automobili ir pradeti darbus yra du atskiri procesai. > 3) Seston dienon pareiksti, kad negavom ir neaisku kada bus, gal sia > savaite; pamate, kad truksta daliu, paskambino ir pasake. Detales paprastai vezamos sukomplektuojant uzsakymus, todel, kol neuzsakyta (o kartais ir uzsakius) paklaida gali buti savaitemis. > 4) Truksta kazkokio sudniekio? Na turbut, del grozio gi nelaiko. Ar tai > reiskia jog keli tukstanciai (nzn tikru duomenu) accordu siukstu duotu > momentu negali nukenteti priekiu nes atstovas nepajegus ju suremontuoti? klausimas ar atsipirktu tas pajegumu didinimas/kaitaliojimas, greiciausiai - ne > Aciu, nereikia. Galejo sakyt "tvarkysim 3 savaites", ok, butu nuvaryta kad > ir ta pacia mototoja ka seesam primygtinai siule. Bet ne... Esminis taip yra delto, kad nepradejus darbu nebuvo aisku kokiu detaliu reikes ir kiek truks ju atvezimas. > niuansas - ten smulkmena, vaziuoti netrukdo. Galima buvo susirinkti visas > dalis nors ir per 2 menesius kad po to susitvarkyti, juolab kad keitimai, > remontuot, gaivint nereik. zinoma, jeigu aiskus is anksto detaliu sarasas. Bet, tavo atveju, taip nebuvo. disclaimeris : neteisinu kebulistu ir servisistu, turiu aibe priezasciu prikisti siai kategorijai "meistru" del aibes nekokybisku darbu ir t.t., taciau, siuo atveju, imho, triedalioji be reikalo. disclaimeris 2 : tai nereiskia, kad draudimo kompanija tau neturetu kompensuoti kito automobilio nuomos, savojo automobilio remonto laikotarpiu.