Yra tokiu versiju: GM delse parduot Koenigsegg'ui SAAB'a, nes BAIC (Kinai - Bejing Auto....) kartu su Koenigsegg sudare koncerna ir BAIC isinorejo pirkt SAAB'o technologijas (senu 9-3 ir 9-5), o Amerikieciai (GM) nenori perleisti savo technologiju Kinams, kaip konkurentams, nes GM gamina Buick Regal (tas pats kaip Opel Insignia) Kinijai, kur Buick populiarus, o naujasis SAAB 9-5 yra to pacio pagrindo kaip Opel Insignia, taigi butu konkurentas. O greiciausiai tai bus taip, kaip Ferdinandas sako: http://vz.lt/4/straipsnis/2009/12/02/Vokietijos_ekspertas_Greit_nuriedes_paskutinis_Saab "pragäras" <briuseliokopustas@hotmail.com> wrote in message news:hf8eck$2bq$1@trimpas.omnitel.net... > tai kietai išsipisinėja, kad per metus dviejų ceo neliko > > "va" <privatus123@yahoo.com> wrote in message > news:hf87kt$mt7$1@trimpas.omnitel.net... >> Pasidomek pats >> >> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >> news:hf8339$f05$1@trimpas.omnitel.net... >>>A tikrai? ;) >>> >>> Exo >>> >>> >>>> GM issi3.14sineja ir tiek, prie ko cia uztampe ir prie ko lavonelis.. >>>> >>>> "pragäras" <briuseliokopustas@hotmail.com> wrote in message >>>> news:hf65ss$7kg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> http://vz.lt/straipsnis/2009/12/02/Spyker_savininkas_gali_isgelbeti_Saab >>>>> >>>>> užtampė lavonėlį ;) >>>>> >>>> >>>> >> >>