Nuėjau ir pastudijavau. Taigi tiesa yra tokia. Mažinant halogeninių lempučių įtampą, jų tarnavimo laikas beveik visada didėja. Tačiau kai įtampa žemesnė nei priklauso, lemputės stiklo temperatūra tampa mažesnė už reikiamą (apie +250'C) ir nebeveikia chemikalai, kurie turėtų volframą nuo stiklo grąžinti atgal ant siūlelio. Dėl to pastebimi du nemalonūs efektai: 1. Pajuoduoja lempos stiklas; 2. Lempos tarnavimo laikas pailgėja, tačiau ne taip žymiai kaip paprastų kaitrinių lempučių atveju. Standartinė 12V faros lemputės įtampa yra 13.2V. Pridėjus 5% įtampos (0.66V) faros lemputės tarnavimo laikas laikas sutrumpėja maždaug dvigubai. Šaltinis: http://www.hella.co.nz/?t=313 . Kraunamo akumuliatoriaus įtampa paprastai didesnė nei 13.2V. Pavyzdžiui, kai akumuliatoriaus temperatūra 0'C, ant akumuliatoriaus gnybtų turi būti 14.45-14.98V, o tai yra 9.5-13.5% daugiau nei turėtų gauti lemputė. Šaltinis: http://www.landiss.com/battery.htm . Todėl ploni farų laidai nebūtina yra blogis. Kaip tik priešingai- ploni laidai sumažina įtampą iki reikiamos ir lemputės nemiršta keletą kartų greičiau nei turėtų. Yvl wrote: > marsh studijuot halogeniniu lempuciu ir ju veikimo! > > "Mikas" <mikis@mail.ru> wrote in message news:hfaiuh$796$1@trimpas.omnitel.net... >> o i lempute paduodama mazesne itampa. tokiu atveju lempute kaip >> tik, turetu ilgiau tarnauti.