Tema: Re: inkilai
Autorius: Sv. Hondos Baznycia
Data: 2009-12-13 20:36:23
Linai, is taves tokio komentaro reikia tiketis:)
Siaip tas zmogus yra ITshinikas ir sako kad dirba prie tos sistemos kurimo.
Nelabai turiu pagrindo netiket kad sistema kuriama.
Pagooglines radau ir linka su uzuomina kad bus kazkas:
http://www.15min.lt/naujiena/miestas/vilnius/greicio-matuokliai-vilniuje-vel-veiks-41-50301

Vienas nefainas niuansas yra tas kad prie automatinio apdorojimo gales
pamazint radaru suveikimo riba.