kažkodėl įtariu, kad pusė akumuliatorių per anksti tokia tvarka išmetama...... ir nauji laiko pusę resurso. Btw, jei jau buvo išimtas starteris - reikėjo ir įvores pakeist "Donatas" <ddonatas@freemail.lt> wrote in message news:hg52uh$uaj$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki , > > gal kam bus naudinga. Pries 5 dienas pastebejau, kad starteris sunkiai > suka, bet uzkabindavo (panasu kaip butu akumuliatorius, bet sukant jautesi > "kazkas is mechaninines dalies") , kol po 3 dienu viena ryta visai > neuzvedziau (temp. -2C). Matuoju akumuliatoriu (paprastu multimetru uz > 20lt): > atjungtas nuo auto: 12.6 V (maziausia galima , bet norma); > prijungtas prie auto su ilgosiomis sviesomis: 11.5 V (maziausia galima, > bet norma); > uzvedu varikli (kol dar galejau) - krovimo itampa: 14.5 (norma > 13.8-14.5); > > Visgi itariu akumuliatoriu (naudoju 4 metus ) - nesu namo ir kraunu > savaitgali (reikia ~20-24 val. jei iskrautas pilnai). > Pirmadienio ryta istatau i auto pilna akumuliatoriu ir bandau uzvesti - > bandymas pasukti starteri baigiasi visiska tyla(na gal puse apsisukimo) , > bet girdimas labai tylus cypimas, kuris rodo, kad yra trumpinama. > Isvada: starteris. Uztempe kaimynas. Servise per 1h buvo pakeisti > starterio angliukai (turbut didziausias darbas buvo isimti starteri nei ji > remontuoti). Kainos (Siauliuose, Automagija su PVM): remontas 121 Lt (tame > tarpe isemimas - idejimas 50Lt), angliukai 35Lt. Sumoje 156Lt. > > Neblogas puslapis apie akumuliaroriaus darba: > http://www.autoreviu.lt/portal/categories/38/1/0/1/article/8 > > Geros ziemos ir saugaus vairavimo. > > Donatas > > >