Del oro siurbimo nebloga ideja. Matuokles valyti tikrai nereikia. Siaip nepamaisyti, jei kastisv daugiau klaidos imestu. Ten po apacia dar buna idomiu dalyku. Tokiu kaip klaidos daznumas. Kada ji atsirado pirma karta. Kiek poto km nuvaziuota. Kiek rpm buvo. Siaip man idomu rpm/variklio apkrova/greitis. T. "zycha" <info@microsoft.com> parašė naujienų news:hhdm43$h8$1@trimpas.omnitel.net... > remiantis Toyota prie tokių dalykų reiktų pasižiūrėti ar nesiurbia kur oro > ir gal dar prasivalyti oro srauto matuoklę. > Žinoma, po to reikia dar ECU reset. > > "kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message > news:hh000e$rv9$1@trimpas.omnitel.net... >> sveiki. gal kas zino ir paaiskintu zmoniu kalba klaidos koda. klaida >> pakolkas nesikartoja, bet noretusi zinot kas ir kodel. >> atsakiusiem i tema is dekingas is anksto. >> >> 17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Lean >> P1130 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent >> -- >> Kastis >> A4 '04 3.0 Q >> >> >> >