jokiu tenai torque steer'u neturetu buti - apziurek, kad priekinis diff'as nebutu apsimyzes tepalais, kartu paziurek priekiniu asiu granatas - pati asis silpnesne nei gale ir biski nelaiko. kai jau pasikelsi apziurek ismetimo kolektoriaus varztus ir pati kolektoriu kur liecia bloka - rudija ir pradeda leisti. jei kazkiek matysis, apziurek degimo rites ant zvakiu - irgi einama dalis. varyklis ar neapsitepalaves - dazniausiai leidzia per veleneliu padeties daviklius. siaip nieko baisaus. dar atkreipk demesi i kondiskes radiatorius soninese ziaunose - del lievo dizaino kampuose susirenka visoks brudas kaip lapai ir pan. ir pradeda puti paskui nusinesdamas ir pati radiatoriu. visa kita standartiskai. "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:hi0b8n$ppa$1@trimpas.omnitel.net... > On 2010-01-05 22:29:29 +0100, "VNS" <vns999@gmail.com> said: > >> Bet tai po tokio atsakymo, gali tavo parshas uzh tavo benzina ir tavo >> laika vazhiuot servisan tikrintis. >> Vdrug kas nors pajams neatidares kapoto - gi yra ir tokia tikimybe > > tai ryt varom i servisa, uz kuri jis moka tipo. bet ne i oficialu, o pas > kazkoki "netoli jo darbo, nes oficialus uzimtas". Zodziu bullshitas, bet > kai moket nereikia, tai bus proga paziuret is apacios (tipo ka suprantu) > ir siaip dar prasivaziuot > >