nu mes dar žiauriau sugalvojom... kad mašinai sustojus chebra ateis pas ant kelio besigaivaliojantį savininką ir iš vis galutinai perp&*s galvą. -- pax vobiscum "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hi1d5t$ih7$1@trimpas.omnitel.net... >o geriausia tai velniop tą gėrį atjungt. Negi yra galvojančių, kad kažkas > gali gatvėj iš jo atimt 10m senumo užatlantinę tojotą? :) > > "markat" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message > news:hi1b3r$fk5$1@trimpas.omnitel.net... >> Beveik viskas normaliai. Po nustatyto laiko sistema pereina i "miegojimo" >> rezima, tam kad patekus i radiotrikdziais uztersta zona masina be reikalo >> neuzgestu. Sistemos prabudima turetu padaryti duru suvarstymas arba degimo >> busenos pasikeitimas. Tad variantai - sistemoje nepajungtas duru konturas >> (daviklis sugedes), sistema reaguoja tik nuo degimo sujunginejimo >> (mazinamas saugumas) arba dar kazkas ne taip. >> >> markatas >> >> "Ostapas" <BertaMarija@gmail.com> wrote in message >> news:hi16kr$b9e$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kaip veikia? >>> Kolega vienas užklausė... situacija tokia: yra daviklis, kuris nešiojamas >>> kišenėj. Jei po auto užkūrimo dar nepradėjus važiuot (t.y. nepajudėjus iš >>> vietos) nueini toliau - viskas OK (pypsi ir gesina variklį). Kažkiek >>> pavažiavus, daviklis gali atsidurti ir už kelių kilometrų - mašina >>> puikiai važiuoja, negęsta ir nei kriukt. Čia viskas normalu ar ieškot >>> sliekų jau reikia? >>> Deja, apsaugos gamintojas ir modelis kol kas nežinomi. Karutis - >>> užatlantinė Toyota (kažkas apie 2000 gamybos). >>> -- >>> pax vobiscum >>> >>> >> >>