Tema: Re: req: kuro cekio
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-01-13 04:29:32
Kai netekau tarnybinio dyzelinio auto ir buvau ilaipintas i benzinini,
imones nuosavoje degalineje piltis nebegalejau. Pildavausi tinkle, kurio
nuolaidu korta gavau kartu su a/m dokumentais. Visas mano, kaip naudojancio
tarnybini transporta, "galvos skausmas" buvo pasiimti elementaru kasos kvita
ir ji, menesio gale pildant keliones lapa, prie to lapo prisegti. O tinklas,
savo ruoztu, imonei atsiuncia saskaita uz isigyta kura per atitinkama
laikotarpi. Kvituose - jokiu ID, jokiu PVM ar rekvizitu.