Tema: Re: Apetitas po termostato keitimo
Autorius: foonia
Data: 2010-01-14 10:11:33
Gal kokias nors vakuumo zarneles pagadino, oro filtra blogai uzdejo ir dabar
per kazkur ora siurbia.
O apie meistru galimybes ka nors sugadinti visada prisimenu kaip man pakeite
tepalus. Keiciant opro filtra su oro paemimo rankove prie generatoriaus
dirzelio prispaude atsipalaidavusia benzo abratke, ja dirzelis per kazkiek
km pratryne ir benzas svirkste ant variklio ir generatoriaus (aciu dievui
ismetimo kolektorius kitoje puseje).