Kaip ir visur, čia yra pastovieji (pvz. automobilio nuvertėjimas, draudimas, plovimas ir pan.) ir kintami kaštai (priklauso nuo ridos, pvz. tepalai, padangos, stabdžių trinkelės, skysčiai ir pan.). Žinoma, dar yra visiškai nenumatytos išlaidos - pvz. išpūtė galvos tarpinę ir vuolia, turi kelių šimtų (ar net trijų nulių zonos) išlaidas. Pastoviuosius kaštus gali įsivertint pats. Kintami kaštai: geriausia skaičiuoti ct/km. Na ir rizikai dedi kokį nors procentą nuo kintamų kaštų, pvz. 20%. Kaip ir minėjo, viskas priklauso nuo konkretaus egzemplioriaus. Va, turiu Opel vectra B ('98), per nepilnus metus nuvažiavau jau ~30kkm - vienintelis remontas buvo generatoriaus (250Lt), o daugiau tik tepalų/filtrų keitimas (120 Lt/kartas, tai ~360 Lt). Daugiau nieko, nei padangų nereikėjo pirkti, tiesa, draudimas dar kainavo berods ~250 Lt. Su kitu anksčiau turėtu egzemplioriumi jau atskira kalba - bbz kiek ten buvau sukišęs litukų, tai man šis Opelis yra kaip dovana iš giedro dangaus :D Grįžtant prie reikalo. Sakyčiau taip, pradžioje kintamus kaštus skaičiuok kokius 10ct/km (1500 Lt metams), pastovius kaštus pats gali pasiskaičiuot pagal save, na o rizikos valdymo planą palikčiau be jokių atidėjimų. Jei nutiks bėda, kad reikės kokius sulankstytus vožtuvus tvarkyt, tai sukandęs dantis ir susimokėsi už remontą. Beje, nepamiršk, kad bet kuri sąmata remiasi tam tikromis prielaidomis, pvz. "Darau prielaidą, kad automobilio kėbulo remonto artimiausius 5 metus dėl korozijos nereikės" ir pan. Mindaugas "bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message news:hj6m53$o58$1@trimpas.omnitel.net... > Na tai paimk kokį pvz. Tarkime gerą 3-4m. senumo egzmpliorių su tikimybe, > kad pirmus du metus remontuoti nieko nereikės (išskyrus trinkeles keist ir > vieną traukę). > > Suprantu, kad klausimas per daug abstraktus. Bet man reikia > susibiudžetuoti automobilio eksploataciją. Kažkoks bendras skaičiavimas > vis tiek matomai egzistuoja.