Aciu uz atsakyma, komentarai del surudijimo pobudzio absoliuciai teisingi. P.S. Naujas auto buvo pirktas kaip vienintelis seimos automobilis ir naiviai tiketa, kad nauja honda bent 3 metus neges. Deja - netiesa, vienintele laime, kad remontai garantiniai. "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message news:hk96rs$md1$1@trimpas.omnitel.net... > :) > Neoficialus komentaras : > > Nelabai gilinaus į šitą reikalą, bet viena ausim teko girdėt apie tokius > atvejus. Beje, "sūrudijo stogas" - gana skambiai pasakyta. Duočiau 99 > proc, kad servistai ir šiuo atveju patys pasakė klientui ir parodė rūdeles > po priekinio stiklo viršutine sandarinimo guma (ji kažkaip sugeba > pratrinti dažus). Kiek man suprantama, tai konstrukcinė klaida. Po > sutvarkymo guma dedama jau kitokia. > Kadangi anonimaičio atvejis jau užfiksuotas (na bet tikrai gi nekritinis), > siūlyčiau paprastą sprendimą - pasiplanuoti, gal kada mašinos porai dienų > nereikės (atostogos, komandiruotė ar pan.) ir būtent tam laikui suderinti > laiką servise. Čia gi visiškai nesvarbu, ar po savaitės ar po kelių mėn. > tas įvyks. > O su pakaitinėm mašinom pas visus dabar labai ne kas - "suoptimizuota" > viskas, kas imanoma. > > -- > '(oo)' > > > "Tomas" <nera@mailo.lt> parašė naujienų > pranešime:hk8v8l$8ob$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai koks skenduolis turi but, kad pradet rudyt nuo stogo...... >> >> "anonimaitis" <neturiu@as.mailo> wrote in message >> news:hk8s9u$3dc$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> gal kam teko susidurti, ar VEHO gali duoti pakaitini automobili >>> remontuojamam garantiniui auto? (surudijo garantinio CosmoKivio stogas) >>> >>> >>>