nea, ten normalus automatas. Multikai ishvis su quattro nebuvo ir nzn ar dabar yra. o bet tachiau pas multika kuro sanaudos mazhesnes. -- Dainius "Hollow" <SPAMhollow@elekta.lt> wrote in message news:gsl20h$77p$1@trimpas.omnitel.net... > 3.0tdi irgi butu visai nieko :) o pas A6'as su 3.0tdi juk ne multikas? > Nes tokia tai teko testuot, ispudis geras :) > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:gsl0v7$5u9$1@trimpas.omnitel.net... >> pabandyk...mes norejom kazhkada testdraivint, bet neturejo, tai kad nebutu >> sugaishtas laikas, dave 3.0tdi q tiptronik. Ten tai tikrai DRAUGAUJA :D >> >> -- >> Dainius >> >> >> "Hollow" <SPAMhollow@elekta.lt> wrote in message >> news:gsl033$4u5$1@trimpas.omnitel.net... >>> kaip jie su dyzeliais draugauja? Jei bus pasirinktas sis variantas, >>> tai, >>> manau, su 2.0tdi. >>> >>> "Tomas" <Tomas_@zebra.lt> wrote in message >>> news:gskc5h$819$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o kodel turetu ju nedeti ? :) >>>> Pirmi multitronikai buvo probleminiai, 5 lameliu, kiti 7. >>>> Labai maloniai vaziuoja, yra patikimi ir ekonomiski >>>> "Hollow" <SPAMhollow@elekta.lt> wrote in message >>>> news:gskb92$6f4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Kodel naujesnese A4, pvz nuo 2005, vis dar juos deda? Nes kiek >>>>> automatu, tiek prierasas "multitronic", kitokiu nebuna pas jas? Kokio >>>>> velnio nedejo vw'geniniu dsg deziu? >>>>> >>>>> aisku, mechanika ramiau butu, bet reikia automato, kazko is A4, bmw >>>>> 3, >>>>> na, nedideliu universalu. >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> > >