Tema: Re: audi 90/coupe galiniai suportai
Autorius: Suomis OOOO
Data: 2009-09-25 11:35:03
kiek zinau reikia kazkokio "specialaus" rakto kad suporta atgal surinkti.
jeigu kreipainciosios gyvos (be duobiu ir pan.) siulyciau nusiimti paciam o
suportus nuvezti perrinkti ( isvalys ir t.t. pakeis manzetus) ir surinksi
atgal, kaina gal apie 60 bus vieneto..
galima aisku "ismankstinti" be isrinkimo, taciau pades iki pirmo lietaus...
papuvo jau rankinio svirtele ir nesilanksto, nuo to ir diskas stabdiu blogai
dyla