Nu bet tai cia jau fanatas taip dare :) Kazin ar MAXX nores uzsiimti tokiais dalykais... :) "Liveris" <liveris@smail.lt> wrote in message news:glvdsq$6ju$1@trimpas.omnitel.net... > dabar neberandu taip greitai autozvuke buvo apie multivana kaip suleido i > duris hertz200. > Cia ka radau pas save kompe, masina lygtais nisano dzipas. > > > "egis" <egidijum_trinti@takas_trinamas.lt> wrote in message > news:glv93m$12o$1@trimpas.omnitel.net... > http://www.soundservice.lt/uploads/File/pdf_es200.pdf > > sitiem hertciukam (jei uzdara deze)- turis juokingas- 13 litru - ir turi > gan nebloga greita bosiuka ... > > -- > > > > egis > Omega bmv6 '94 +LPG > Kaunas > > "MAXX" <maxx@crx.lt> wrote in message > news:glv0st$lg1$1@trimpas.omnitel.net... > | buvau numates stiprekus det po sedynem :) > | o kiek turio reikia minimaliai tarkim herc 8" subiukam? > | > | -- > | -- > | Best regards, > | > | MAXX > | Dodge Grand Caravan'02 3,3 > | Audi A3 '00 1.8T quattro > | -- > | "Liveris" <liveris@smail.lt> wrote in message > | news:glutv1$gal$1@trimpas.omnitel.net... > | > Jei yra vietos po priekinem sedynem dek 8" subus i dezes kandidatai > Hetz, > | > JL, alpine. Tureti gera prieki, durelese palik 13cm aukstadaznius prie > | > lango ant stoikiu. > | > Subo net nereiketu. > | > > | > "MAXX" <maxx@crx.lt> wrote in message > | > news:glualq$eeb$1@trimpas.omnitel.net... > | >> Kilo noras "pasitiuninguot" audio dodzhe. > | >> dabar yra 3 poros koloneliu: > | >> priekyje prie stiklo 13" coxialai > | >> priekines durys 5x7 elipses > | >> gale 6x9 elipses. > | >> > | >> Pakeisiu visas koloneles i Blaupunk GT serija. > | >> Pridesim zhemadazhny. > | >> > | >> Kas toliau? magelyje 4 kanalai, vienas guru padarys 2x linijuniu. so. > | >> kaip ir uzhtenka. nuo lineiku jungiu bosa ir vazhiuojam. > | >> > | >> O jei neuzhteks? ka daryt? Gal kas daret? pasigirkit kaip rezultatai. > ar > | >> pagerejo? > | >> > | >> -- > | >> -- > | >> Best regards, > | >> > | >> MAXX > | >> Dodge Grand Caravan'02 3,3 > | >> Audi A3 '00 1.8T quattro > | >> -- > | >> > | >> > | > > | > > | > | > >