va va :) nieko tokio, as ps3 neturiu tai neatpis manes "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:hl6436$ugn$1@trimpas.omnitel.net... > ai, cia YZF replajus buvo, atsiprashau :) > > bet vistiek smirgeliuok atsargiai > > On 2010-02-13 13:55:20 +0200, zhegonskas said: > >> tu tik atsargiai, ziurek kad smirgeliuojant kokios atsikishusios kono >> dalies nenubrazdintu >> >> >> On 2010-02-13 13:44:16 +0200, Smirgelis said: >> >>> vienas is nedaugelio logisku tavo postu. Idomu ka bavarai masto apie > >>> toki dileriu elgesi >>> >>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message > >>> news:hl60ic$rpl$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message > >> >>>> news:hl5v5f$qtf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> jei mashina krastos, ir jei tas is kurio perki ir kuriam perduodi >>> >>>>> babkes >> ju neperduoda krastai - kazkuria prasme - taip. >>>>> >>>> >>>> Jeigu klientas ateina i automobiliu parduotuve, nusiperka masina >> >>>> (sumoka > pinigus) ir gauna visus su tuo susijusius reikiamus >> >>>> dokumentus beigi tuos > dokumentus duoda Regitrai ir pastaroji juos >> >>>> priima ir jai viskas tinka, > klientas gauna registracijos pazymejima >>>> >> kuriame patvirtinta kad tas > automobilis priklauso jam. VISKAS. >>>> >>>> O jeigu ten kazkoks vienas dyleris neatsiskaite su kitu dyleriu, tai >> >>>> prie > ko cia klientas? Cia butu tas pats kas bmw ag atsiuncia i >> >>>> Lietuva nauja > masina kazkokiam Krastos klientui, anas viska susimoka >>>> >> ir uzsiregistraves > vazineja ir poto po poros menesiu BMW AG >>>> kreipiasi >> i ta klienta ir sako: > atiduok MUMS MUSU DAIGTA, nes mes >>>> uz ji pinigu >> negavome (nes Krasta > neatsiskaite su gamykla). >>>> >>>> Lochai ir tiek > >