Tema: Re: YZF'ai?
Autorius: FX
Data: 2010-04-06 09:22:56
Fck ash net buvau uzhmirshes kad tau kazhka pasiputojimui buvau parashes,
sorry...

> Nu ka, reisas eilini syki parode kas yra kas. Alonso su parejusia deze
> sedejo prilipes prie Massos siknos.

Jo tik Massa pasieke finisha, o tavo svajoniu vaikinas sudegino motora ir
dezhe :D

> P.S. Uzuojauta tau del apgailetino Mclaren performanso, ypac su knopkium
> :))))

Nu, tikrai, kad uzhuojauta... mclaren abu finishavo bent jau :DDD

Juzefai kam tu tuos fastest lapus zhiuri, chia ne time attack'as buvo o
normalus reisas chia svarbu finishuoti tashkuose o ne greichiausia rata
parodyti :D

FX