Kai numeri sniegas apnesa tai irgi ne vairuotojo veikla. Kiekviena karta pries vaziuodamas turi patikrinti numerius, sviesos prietaisus, isorine bukle ir pan- idiotizmas, bet saugo nuo filosofu. "-RaMaS-" <ramgavNOSPAM@gmail.com> wrote in message news:htdpc1$u3d$1@trimpas.omnitel.net... > Net ir viena.. Cia gi rasau _is principo_ .Buna kad i diena ne reikalo > kelis kartus daugiau pravazineju ir ant nieko nepykstu :)))) > O del baudos - nenubaustu. Vairuotojo veikos numerio broke nera, numeris > neuzmaskuotas, neuzdengtas ir visaip kitaip nepasleptas (del ko rekia > KET).. Tiesiog brokuotas... > > Anyway, blogis yra su sitais nr vazinet.. Reikia keisti. Sutinku. Bet > nekeisiu dar, bo uzflamasteriavo :) > > -- > > ================ > -RaMaS- > Kaunas > Baras Legacy '04 3.0 > A6Q Avant '96 2.8 30V > > > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message > news:htdjgh$jf5$1@trimpas.omnitel.net... >> Bet nuo baudos shita filosofija neatleidzia. O vaziuoti reikia beje viena >> karta - bent jau Vilniuje. >> >> "-RaMaS-" <ramgavNOSPAM@gmail.com> wrote in message >> news:htdjcj$j79$1@trimpas.omnitel.net... >>> Unlimited. >>> Konsultavausi del tokio dalyko su teise issmananciu ir su tokiais >>> reikalais susijusiu zmogum... >>> Man pradejo luptis, tai kai masina nuvaziavo i servisa, meistrai padare >>> "meskos paslauga" ir uzdaze apsilupusias raides. >>> >>> Regitra (t.y. Baltic Sign) keicia nekokybiskus nemokamai, bet (_ziurint >>> is >>> principines puses_): man iki ju vaziuot reikia (2x) (kuras kainuoja), >>> tada >>> gavus v/n, ji reikia prisabacint (kainuoja $ arba darbo), reikia >>> vaziuoti >>> iki TA stoties, kad uzlipdytu lipala (ir $ sumoket). Ir t.t. Aisku cia >>> bullhitas ir kapeikos, bet is _principo_ nx as turiu taisyti kazkieno >>> broka? >>> >>> Jei pagal v/n serijas susirastu visus nekokybiskus, paskambintu, pasako >>> "labadiena atvaziuojame pakeisti jusu musu nekokybiskai pagamintu >>> numeriu". OK, pirmyn.. >>> >>> >> >>