I dinitrol nuvarai ir problemu nera "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message news:htu6ve$3n8$1@trimpas.omnitel.net... > egzaktly! > paemus islengvinta parsha, galima netycia ir nustebti pakelus, kai ant > dugno bus nerasta jokios antikorozines dangos apart dazu :DDD > > > "Taiikii" <vardutis.pavardutis@gmail.com> wrote in message > news:htt92h$8ob$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai pramuse dealerio atsakymas i klausima "a kodel cia nera kilimeliu" , >>> "o vat cia del to kad norima buvo sutaupyti ant svorio" :) >> >> Nu ir teisingas atsakymas buvo. Zinok, jei nueitum i Porsche salona ir >> ieskotum kurio nors is RS modeliu, gautum irgi toki pati atsakyma >> (Porsche net "zenkliukas" fakintas yra, o ne iprastas lygiai del tos >> pacios priezasties). Del tos pacios priezasties ir garso izoliacijos >> tenai arba isvis nera, arba labai mazai. >> Cia as kaip UK klausiau, ar reikia ir komfortiskos auto, su kruva >> papildomos irangos ir zaislu? Is pasisakymu poreikiai greiciauisiai >> tokie - i ka ir orientuoti tie OOOO, BMW, Mercedes galingi modeliai, o >> F430 ne i tai orientuotas. Taip, tada buvo kruva visokiu technologiju: >> tiek navigacijoj, tiek kruizuose, klimose ir pan, bet F430 visos >> svarbiausios technologijos ne ten - po dangciu, kebule, pakaboje, visu >> isgirtame E-diferenciale. Tiesiog visiskai skirtingo segmento auto yra, >> kurias is esmes labai sunku lyginti. >> O man tiesiog kilo klausimas, ar prie turimu komfortisku auto, nesinori >> labiau sporstiskesnes, ir UK atskake, kad tiesiog labiau prie sirdies >> galingi bet ir komfortiski auto. >> >> P.S. O Lambo Gallardo nebuvo pasirinkimo sarase? >>