jeigu viska davesti iki analizes pro padidinamaji stikla ir mazdaug "AHA MATAI! PASUKO VAIRA!!" tai kaip ir minejau - kaltas vettelis kad apskritai ta diena vaziavo toje trasoje. Nebutu vaziaves - nebutu ir avarijos. Cia esme bendras kontekstas ir ne tik kur pasuko vaira vettelis (nes jis jau buvo priekyje ir turbut kaip speju pagal nerasytas taisykles - tas kuri jau pralenke turetu "pasiduoti") bet ir ka dare webberis. O anas neleido jokio judesio vetteliui padaryti, net kai pastarasis buvo priekyje (ir nekalbant apie tai kad jie vaziuoja vienoje komandoje). O ka su sita fotke norejai parodyti tai nzn...tipo kad cia yra daugiau vietos? Tai kai vettelis apsisuko 180 laipsniu tai vietos DAR daugiau atsirado ;)))) Reikia ziureti kiek vietos buvo iki kontakto o ne kiek jau esant kontaktui ir slydimui (fotke). "Dm" <dm@dm.lt> wrote in message news:hu0den$n5o$1@trimpas.omnitel.net... > bet tu niekaip nenori turet omeny to vairo truktelejimo kuri atliko > vettelis. butent sitas manevras buvo avarijos priezastimi. > nes manevro matu vietos ten trasoje ka vienam ka kitam buvo dahuja su > bishkiu > > "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> parašė naujienų > news:hu0c8a$l5f$1@trimpas.omnitel.net... >> nezinau kurioje ten vietoje "dx" plocio, ypac ivertinus kad duotu momentu >> greitis virs 300. >> >> Vettelis buvo netik kad susilygines su e Webberiu bet jau ir priekyje jo >> ir >> bande kazkiek taikyti i padoresne trajektorija o Webberis (budamas jau >> kazkiek uz jo) nusprende kad nihuja tau neduosiu vietos ir laikysiu savo >> masina. Ir ivyko susidurimas. >> >> Vettelis kaltas nebent tiek kad bande ji lenkti. Geriau butu isviso >> nelenkes >> tai ir nebutu jo kaltes... 0_o >