kreipkis i kita servisa, niekas tau nesako, kad jeigu kreipeisi viena, negali kreiptis i kita ir atvirksciai. motoristas motoristui nera lygus, cia ne skarda sulankstyta ir lempa aprasota, kur pazeidimas ir pazeidimo priezastis akivaizdi. "vaitko" <gintarinis@mail.ru> wrote in message news:huq6pl$er8$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > dar as lendu I eteri su savo problemom, (cia pries keleta dienu kur > paskendo E39 apsemtoj gatvej per liuti) > > zodziu viskas chronoligine tvarka daugmaz atrodytu taip: > > 1. Gavo vandens motoras ir pradejo tarsket > 2. Draudimo ekspertas is isores apziurejes konstatavo "neaisku kas cia > gali buti, variklis kala gali buti hidrosmugis, degesiais smirda variklio > skyrius, salono grindis permirko, faros aprasojo - na cia vizualus > dalykai, o kas yra istikruju tik servise pasakys kai isardys" > 3. Gaunu servisu sarasa, issirenku bolemenija "padoriausia" - Kauno Vista, > nuvarau palieku jiems masina > 4. Skambinu I servisa pasitikrint "kaip eina darbai", atsakymas - > paziurejom, pamatavom kompresija visuose cilindruose - gera, "motoristas" > sake kad tai negali buti hidrosmugis ir jokie svaistikliai ten linke nera, > variklis dirba gerai, tik tas kalimas... o kalimas is paskirstymo > velenelio eina, kas nelabai galetu buti del balos, todel mes snekesim su > draudimu, ir gali buti kad tai nebus traktuojama kaip draudimis ivykis > > > Situacija tokia, kad as esu isitikines simtu procentu kad kalimas atsirado > kaip tik po ivykio nes jis labai stiprus ir ji isgirdau iskarto po ivykio. > Draudimas savo ruoztu gali pripaisyt, kad meluoju, visada vazinejau su > tokiu barskanciu ir dabar bandau pasinaudot situacija... > > Klausimas ka daryt tokioj situacijoj jei tikrai draudimo verdiktas bus kad > cia nieko bendro su draudiminiu ivykiu? > > > >