na kad serviso vadovybe elgiasi daugiau negu keistai - kam tas spektaklis ir jegos rodymas, gi ne devyniasdesimtieji, o ir smegenu reikia ben kiek tureti, kad taip nesielgti. Yra civilizuoti sprendimo budai. Jeigu servisasm masina saugo tik tam, kad kazka irodytu, tai gali kreiptis i autorizuotus bmw atstovus ar i kitus expertus, kurie pateiktu kokias tai isvadas apie automobilio bukle ir t.t. Cia netgi perzengti visi protigumo kriterijai ir pasielgta neadekvaciai situacijai. Net jeigu kliente buvo neteisi ir turejo sumoketi 5 tukstancius litu, servisas savo veiksmais jau padare daug didesnius nuostolius klientei. Ivertinus vien tik kiek kainuoja X5 nuoma 7 menesiams...plius siuos serviso veiksmus galima dar traktuoti kaip ir savivaldziavima - ar servisas turi teise suvarzyti teise i nuosava turta? Man atrodo, kad sia teise turi teismai, anstoliai, bet tik ne servisas.Yra gi ir skolu isieskojimas ir kiti civilizuoti budai. Bet kaip zinia mes vis dar gyvenam teisines valstybes vystykluose ir iki siol apsisike ir smirdintys... "Fwd" <fwd@one.lt> wrote in message news:hv54vg$j9q$1@trimpas.omnitel.net... > "romas_m" <romasm@centras.lt> wrote in message > news:hv54je$iln$1@trimpas.omnitel.net... >> man sitoj istorijoj servisas 100% neteisus, > > O man šitoj istorijoj trūksta minimum 50% informacijos. Ypač turint galvoj > kokį cirką surengė. Sunku patikėti, kad viso servisų tinklo generalinis > atvažiuotų aiškintis dėl niekingų 5k lt, ypač, jei jau visi faktai byloja, > kad jie nėra teisūs.