vsio ponela, reikes busiu sokeja su mineku :) tvirkinsiu bronxi "FX" <kanka@news.lt> wrote in message news:i0ffrd$a7l$1@trimpas.omnitel.net... > Tai klausk lino Petkevichiaus ir 0.5B su kuo jie vazhiuoja nes ash > nezhinau :D > > FX > > "Rokis" <rokis@inbox.lt> wrote in message > news:i0ffnq$a07$1@trimpas.omnitel.net... >> Zek jai kas susirgs, uzsiparins neatvaziuos ir tt, tai as ryt busiu ten >> kokia 19:15 19h lygiai :) >> >> tai galiu vaziuoti uz be kokia komanda. >> >> nes HDi eilini kart apsitrioxino >> >> >> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >> news:i0ffe4$9cg$1@trimpas.omnitel.net... >>> JAJA sakau kad laikas gerai parinktas :D >>> >>> FX >>> >>> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message >>> news:i0fe42$6pb$1@trimpas.omnitel.net... >>>> :DDD >>>> http://www.meteo.lt/skaitmenine_prog_miest.php >>>> >>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>> news:i0f61e$oco$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai vat: >>>>> >>>>> Renkames rytoj Plytines kartodrome 19:30 neveluokite nes trauksim >>>>> burtus ir >>>>> susipazhinsim su taisyklemis bei instrukcijomis. >>>>> >>>>> Formatas toks: komanda sudaro du nariai, viso vazhiuojama 1h, vairuoti >>>>> bent >>>>> minimaliai turi abu pilotai, yra privalomi trys pilotu pasikeitimai >>>>> lenktyniu metu (pilotai vazhiuoja tokia tvarka 1-2-1-2), laikas kiek >>>>> vairuoja kuris pilotas neribojamas, bet pasikeisti vistiek butina. >>>>> >>>>> Stumdytis su kartingais, dauzhytis ir t.t. griezhtai draudzhiama, >>>>> starto >>>>> pozicija bus traukiama burtu keliu, startuojama ish vietos nuo starto >>>>> linijos arba nuo trasos krashto jei bus daromas LeMans startas (begant >>>>> po >>>>> signalo pirmiems pilotams iki uzhvestu kartingu). Jei bus ne LeMans >>>>> tipo >>>>> startas tai kartingai stoves ishmetyti shachmatu principu... >>>>> >>>>> Pageidautina kaip didesne vairavimo kultura nes ishtvermes gonkese >>>>> nera >>>>> tikslo pleshytis maikes ir dauzhytis bandant pralysti pro prieshininko >>>>> kartinga visgi per viena valanda lenkimu bus daug, pasikeitimai ivels >>>>> papildomos sumaishties rykiuoteje. Finishas skelbiamas lygiai po >>>>> valandos >>>>> lyderiaujanchiam kartingui kirtus finisho linija. Sugedus kartingui >>>>> vienas >>>>> bus pastatytas keitimosi zonoje y kury patys atbegsite sesite ir >>>>> toliau >>>>> tesite lenktynes. >>>>> >>>>> Prisegu failiuka su elementariausiomis lenkimu taisyklemis, kad nebutu >>>>> neaishkumu. >>>>> >>>>> Jei ka plytineje yra ivairiu dydzhiu shalmai, sportiniai kombinezonai, >>>>> lietaus apranga, pirshtines... bet rekomenduochiau jei turit imti savo >>>>> shalmus ir patogesnes pirshtines ar kita ekipiruote. Jei kas turite ne >>>>> full-face shalma o tokius kaip motoroleristai naudoja tai geriau >>>>> neimkit nes >>>>> privaloma vazhiuoti pilnai uzhdengtu snukeliu kad yvykus incidentui >>>>> nereiketu zhandikaulio surinkineti nuo trasos. >>>>> >>>>> Papildomi niuansai: >>>>> >>>>> 1. Stabdzhiai kartinguose su hidrauliniai ir pakankamai jautrus bei >>>>> stiprus >>>>> tad stipriau neatsargiai paspaudus blokuojasi galiniai ratai (chia >>>>> aktualiau >>>>> jei vazhiuoji neshvarioje trasos dalyje ar per lietu). >>>>> 2. Startavus padangos bus atvesusios ir pilnai prades veikti tik po >>>>> 2-3 ratu >>>>> per tuos pirmus ratus vazhiuokite atsargiau nes galite netychia kur >>>>> nors >>>>> nuslysti ne y tema :) Tas pats bus po pasikeitimu, nors pilotu >>>>> pasikeitimai >>>>> yra trumpi bet padangos speja atvesti del to pirmas ratas gali buti ne >>>>> toks >>>>> greitas :) >>>>> 3. Antras trasos posukis vazhiuojant nuo starto tiesiosios yra labai >>>>> ashtrus >>>>> rekomenduoju nevaidinti shumacheriu bent jau su shaltomis padangomis >>>>> ir >>>>> prisistabdyti, y ta posuky nebandykite yvazhineti daugiau nei 2 >>>>> kartingais >>>>> lygiagrechiai nes trechiam tikrai vietos pritruks ishsukti. >>>>> 4. Y pilotu pasikeitimo zona ivazhinekite protingu greichiu nes jei >>>>> kirsit >>>>> per stabdzhius galit suzhaloti savo komandos drauga arba praslysti >>>>> apsikeitimo zona taip prarasdami brangu laika. >>>>> 5. Melynu veliavu trasoje kaip ir nebus bet gal sugalvosim ka nors, >>>>> bet >>>>> shiaip sekite situacija trasoje, chamishkai blokuoti pilota jus >>>>> lenkenty >>>>> ratu nepatartina o ir nelabai galima pasirinkite tinkama vieta kur >>>>> galetumete ji praleisti pasitraukdami ish idealios trajektorijos taip >>>>> kad >>>>> neprarastumete pozicijos tam su kuriuo galbut kovojate del pozicijos. >>>>> 6. Balta veliava starto finisho tiesiojoje reishkia kad pradejote savo >>>>> paskutiny lenktyniu rata, po shachmatines veliavos finishas. >>>>> 7. Kada ir kaip keichiasi pilotai sprendzhia patys komandos nariai tik >>>>> nepamirshkite triju privalomu pasikeitimu :) >>>>> 8. Pirmu triju komandu pilotai bus apdovanoti tauremis :) >>>>> 9. Po trasa lenkyniu metu nevaikshchiotible! :) >>>>> 10. Lenktyniaujama Plytines kartingais, 9AG tiesiosios pabaigoje >>>>> turesite >>>>> apie 75km/h taigi apie sauguma irgi pagalvokit geriau fokusu, driftu >>>>> ir kitu >>>>> atrakcijonu nedarykite, jei trasoje susisukote pakelkite ranka kad >>>>> kiti >>>>> matytu jog jus sustojote, letedami priesh sustojima pasikeitimo zonoje >>>>> pakelkite ranka kad kitas pilotas matytu jog letejate ar stabdote, jei >>>>> susisukote ar ishlekete ish trasos ir reikia ishlipti ish kartingo kad >>>>> jy >>>>> ishsistumti tai darykite tai atsargiai zhiuredami y ta trasos daly ish >>>>> kuriuos link jusu juda kiti kartingai. >>>>> 11. Kokiu yra dar klausimu? >>>>> >>>>> Linkiu visiems geru lenktyniu :) dabar surashykite man kas kaip savo >>>>> komandas uzhvadinot ir jei turit kokiu klausimu klauskit :) >>>>> >>>>> FX >>>>> >>> >> >> >