Ardymo daug maziau neimant variklio. Aprasymas gal tik baisus gaunas Del radijatoriaus gali nedengt, bet jei kondiskes kompresorius atsirems neapsidziaugsi. Ir isemus vietos daug is priekio atsiranda, isimt nesunku tai kodelgi neisimt. p.s. Sekmes ieskant metaliniu. Naudos bus tiek pat kaip ir is kartoniniu tik kainuos koki 1000x daugiau. Beje negarantuotas, kad paprasto tinka turbininiams. reikai pagal numeri paziuret http://www.polak.ch/coupemanual/ "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:i1i57n$sea$1@trimpas.omnitel.net... > Achiu, paveiksliuku tikrai nereikia. Kiek suprantu jei reikia uzhdengt > radiatoriu, tai kazhkuri dalis i ji isiremia. Chia yra skirtumas su > turbiniu - ten priekyje dar ir turba kaba. O jei dar tuninginis lygiu > ilgiu vamzdzhiu ishmetimo kolektorius idetas... > Nezhinau ar turint keltuva ir domkrata varikliui verta neishiminet > variklio. Gaunas labai panashios laiko sanaudos, bet variklio ishemimo > atveju pati dirzho pakeitimo procedura atliekama zhymiai maloniau ir > galbut tiksliau. > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:i1i477$rc4$1@trimpas.omnitel.net... >> Desine pagalve atsuki pilnai, kauliuka virsuj paleidi, Desine pagalve >> atleidineji pagal poreiki. >> Butinai uzdengi kuo nors kietu radijatoriu (geriau visai isimti). Visi >> gaubtai nusiima ir nepastumus variklio be jokiu problemu. As statciau >> istrizai domkratuka ir stumau i sona. Jei gerai pamenu generatoriaus >> kondiskes to guzo nuiminet nereikia. Vietos ne pyragai, bet pilnai >> uztenka. >> Pagal poreiki varikli pasikeli aukstyn zemyn. Pasikeist uztruks gera >> diena. >> Jei imsi varikli lauk knisies biski ilgiau. Nesunkiai jis imas lauk. >> Kopyrai neturi laikyt veleno, ju tereikia teisingai padeciai pastatyt. >> Jei >> reikia galiu atsiust paveiksliuka >> >> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >> news:i1i3o7$qqf$1@trimpas.omnitel.net... >>> Jei galima smulkiau apie nuemima nuo pagalviu ir pastumima - kiek >>> reikejo >>> nuardyt, ir kiek laiko uzheme. Ir kiek laiko uzheme visas dirzho >>> pakeitimo >>> procesas. Kaip pavyko dirzho gaubta sveika nuimt. Kaip popieriniai >>> kopyrai >>> laike savo vietose paskirstymo velenus, kai movei paskirstymo dirzha. >>> >>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>> news:i1i1qt$nql$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Paleidi nuo pagalviu ir turi kaip tik tiek kiek reikai, Kaip rasiau >>>> daugiausia bedu su dirzo itempeju nes jis ant ilgo varzto uzmautas ir >>>> pats >>>> neplonas. >>>> Taip vadinamus kopyrus turiu is popieriaus iskirptus. Uzteko >>>> >>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>> news:i1i1g6$nc3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Ok, blokas tas pats, net ir alkune ta pati, davai toliau, daug >>>>> klausimu >>>>> uzhdaviau. >>>>> >>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>> news:i1i19q$n22$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Fiat Coupe 5 cil 20V be turbos mana buvo >>>>>> >>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:i1i17p$mvh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Neatsakei i daug klausimu. Ar tikrai nemaishai 4 ir 5 cilindru >>>>>>> varikliu? >>>>>>> Gerai, vienas paprastas klausimas - kokis atstumas tarp >>>>>>> paskirstymo/alkuninio velenu iki stoikes/sparno plokshtumos? t.y. >>>>>>> kokis >>>>>>> tarpas tarp ju lieka dirzhui prakisht ir pakeist guolius? >>>>>>> >>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:i1i02l$l8d$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Visi guoliai keiciasi. Tame tarpe ir itempejas >>>>>>>> >>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:i1hvp6$ko6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>O kaip su paskirstymo velenu blockeriais? >>>>>>>>> O kam reikejo nuiminet itempeja? Tam kad prakisht paskirstymo >>>>>>>>> velenu >>>>>>>>> dirzha? Kaip patikrint/pakeist guide guoli, tas pats su vandens >>>>>>>>> pompa? >>>>>>>>> Kaip uzhverzht ta pati itempeja su dinamometriniu raktu? >>>>>>>>> Ash tikrai stebiuos tuomet, kokie durniai rashe gamyklini >>>>>>>>> remontini >>>>>>>>> manuala, ir autodata durniai irgi... >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:i1hum9$irj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> nu tu prdazioj isvardintu neturejau >>>>>>>>>> Coupe turejau ir keiciau. Ir nieko ten stebuklingo. Sunkiausia >>>>>>>>>> itempeja >>>>>>>>>> nuo >>>>>>>>>> varzto numaut >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:i1hujv$inb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Tu nieko nemaishai? Shneka ne apie Bravo/Brava, Lancias Lybra ir >>>>>>>>>>> kappa - >>>>>>>>>>> shneka apie Fiat Coupe. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in >>>>>>>>>>> message >>>>>>>>>>> news:i1huai$i6q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Galiu >>>>>>>>>>>> Nieko ten sudetingo, keiciau >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:i1hsro$fl9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Nori Fiat Coupe pakeist dirzha 20V penkiakaushiui turbo >>>>>>>>>>>>> varikliui, >>>>>>>>>>>>> jo >>>>>>>>>>>>> neishimdamas? >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >> >>