Ten zhibintai su levelingo matariukais. Na o bet tachiau, kadangi previjoj kiek nori prikrovus ir prisedus nieks niekur nenuseda, tai laidu atvedimu ir baigesi levelingo darbai. Buvau nete susirades draiverius zhingsniniams varikliukams, galvojau su ratuku reguliuojamus padaryt, bet praktika parode, kad nafig reikia. "labay aktualus" <promotion@3x3.lt-rasyti-skaiciu-2-vietoj-3> wrote in message news:gs2thi$re3$1@trimpas.omnitel.net... > marozas :) > > O tu kazkur minejai, kad turi su autolevelingu > isidejes zibintus? Lyg ir i previa nuo e39? > Kaip ten pavyko levelinga idiegti? Ar jo nera? > > > "LabaiNeSpauda" <pyrmas_opelis@blabla.lt> wrote in message > news:gs2il9$ehc$1@trimpas.omnitel.net... >> Cai yra ish gamykliniu panaudotos detales. Reguliuojama ratuku ish vidaus >> "vruchnuju". >> Specialiai ir dariau rankiny, kad kai 0 padetis, shviechia kaip >> priklauso, kai suki ratuka, kelia y virshu ir zhudo zenonininkus. >> >> "labay aktualus" <promotion@3x3.lt-rasyti-skaiciu-2-vietoj-3> wrote in >> message news:gs1foa$klr$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ghm... >>> Tai cia aukscio reguliavimas (gana panasus buna ir >>> gamykliniuose ne xenon tipo zibintuose). Klausimai: >>> >>> 1. ar jis kazkoks skirtingas nuo iprasto aukscio >>> reguliavimo motoriuko? Greitesnis? O gal ten ne >>> tik varikliukas, bet ir su kokiu nors alia giroskopu? >>> >>> 2. kaip jis valdomas? Kur likusi sistemos dalis ir ar >>> ji gali veikti kaip atskiras komponentas (alia "stand >>> alone")? Kur likusieji levelingui reikalingi davikliai? >>> >>> >>> "LabaiNeSpauda" <pyrmas_opelis@blabla.lt> wrote in message >>> news:gs1aj1$b7c$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >