Tema: Re: eziukai ruke
Autorius: marijonas
Data: 2010-08-11 10:48:28
teko pasidomauti kazkada alkotesteriais, ju veikimo principais ir
tisklumais, tai isvados tokios:
visi alkotesteriai sitpriai pjauna gryba (cia apie iskvepiamo oro),
alkotesteriai kurie kainuoja tukstancius (ale senieji balti policijos
drageriai) gryba pjauna maziau.
alkotresteriai uz ~kelis simtus litu promiliu skaiciu rodo panaisiai
tiksliai kaip ir termometras.
tiksliausio iskvepiamo oro alkotesterio tam paciam zmogui tuo paciu metu
parodymai gali skirtis kartais.
todel neverta metyt pinigu - arba perki uz kelis tukst ir dulkiniesi su
sensoriu keitimais ir kalibravimais (ir turi laaabai apytikri rezultata)
arba perki kitaiska zaisla uz 5 dolerius.