Tai kad kuro ekonomija kogero ne pagrindine priezastis vaziuoti su ijungta pavara. Kai dar buvau vaikas ir mokiausi vazineti su ziguliais ir moskviakais, tevas visada moke - laisva pavara ir isminta sankaba - blogis. Na paprastas pavyzdys - kas butu ivaziavus i slidu posuki ir virsijus ratu sukibimo su danga riba ant laisvos, ir su pavara - ant laisvos tiesiog islektum be sansu "pasitaisyti", su pavara - sansu pasitaisyti yra, tik reikia juos isnaudoti. Bet kita vertus, kai dabar visokie ESP, DSC and stuff tai bbz kiek cia tos prasmes - blondine uz merso vairo vis tiek nezinos ka daryti, kai gala uzmes, tai kokia prasme apie vairavimo fizika kalbeti :) "L I N A S" <sprendimas@takas.lt> wrote in news:ibd932$mng$1@trimpas.omnitel.net: > ir nespaudziant akseleratoriaus (gazo, putu, ...) kuras naudojasi > varikliuose su ipurskimu ar nesinaudoja visai? :)) > > Cia toks teorinis klausimas pasistojo is tokios logikos, kad laisvom > apsukom reikalingas kuras, kad palaikytu minimalias apsukas, o kaip > kai nereikia kuru palaikyti apsuku, ar jis minimaliai naudojasi ar > nenaudpjamas visai? > > Kad kuro nedaugeja beveik pradedu tiket :))) > >