ačiū, norėjau dapilt iki meistro varydamas nes ūžti pradėjo ir tepala leido, bet kai atidariau ir pamačiau akd rudas suabejojau ar tai tas bakelis "Insane" <i@s.lt> wrote in message news:id2p1c$9ol$1@trimpas.omnitel.net... > Kaip taisykle, vairo stiprintuvo skystis is raudono pasidaro rudas per > laika.. Siaip ji reikia keisti, kaip ir koki stabdziu skysti ar antifriza, > tik praktikoj nelabai kas keicia :) > > O siaip dazniausiai buna vairo skystis raudonas.. Ziurint koks turi buti, > buna Dexron III arba ATF II D, na ir zinoma kaikurie gamintojai > rekomenduoja naudoti kokius ale dar geresnius.. Na ir citroenai turi savo > LHM kaip ir i hidraulika savo.... O apie tavo MB, tai gamintojas noretu > kazkokio gudresnio tepalo, nei eilinis Dexron III... Ciau jau reikia > ziureti :) > > tai tiek...O pagal rodykle, tai panasu, kad taip.. Ten vairo stiprintuvo > tepalas turetu piltis... > > > > "vienas_vienas" <a@jjja.lt> wrote in message > news:id2m91$4vg$1@trimpas.omnitel.net... >> beje ar vairo stiprintuvo skystis būna tik rausvas ar gali būti tarkim >> rudas? >> >> "vienas_vienas" <a@jjja.lt> wrote in message >> news:id2m7i$4se$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> "vienas_vienas" <a@jjja.lt> wrote in message >>> news:id2m57$4op$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ar pas MB ML270 vairo stiprintuvo užpylimo rezervuaras yra čiak ur >>>> pažymėat >>>> raudona rodykle? >>>> >>>> >>> >>> >>> >> >> > >