Oj kaip padirbeta, respektas :) Na tada gal ir gaunasi salutinis. Bet tai esmes daug nekeicia, uzkisejas kaltas bet kuriuo atveju ir del to gi niekas ir nesigincija. Net jis pats atsiprase. Sakau, tik kad Vilniuje tokios situacijos kasdieniskos ir cia nebuvo netiketas padriezas: matesi kad zmogus spaudzia, rodo posuki bandys listi, neivertino operatoriaus greicio, ir situacijos uz troleibuso. O operatorius visa situacija mate kaip ant delno: kad priekyje kipishas, visi mirksi stopais, atskrenda kibiras su posukiu ir netures kur detis. Ir operatorius davaziaves iki trulo, butu turejes bet kuriuo atveju stabdyti gana stipriai, kaip kad stabde kibiriukas kad nesitrenktu i priekyje esancius auto. Bet matyt norejo buti "Pirmesnis" uz kibiriuka ir rinkosi ne letinti ekonomiskai ir saugiai is anksto, o stabdyti stipriau, jau uzemes pirmumo pozicija. Moralas - kad del tokiu lenktyniu turime gana rizikinga eisma. Nesakau, kad as tame nesudalyvauju, bet tada nereikia ir verkslenti. PS. vistiek itartina del greicio: pirma sekunde auto aplenkiamas kaip stovintis, o ir kibiriukas is tolo spausdamas turejo tuos 60 ikociot nesunkiai. "NFS_Turbo" <antanasu*@*mail.ru> wrote in message news:ieqg8b$41u$1@trimpas.omnitel.net... > > "dpi" <dpi@takas.www> wrote in message news:ieq4sh$fs4$1@trimpas.omnitel.net... > > >> Ypac, kad anas rode posuki rikiuotis is pirmos juostos (nemaisykim, jis jau vaziavo pirma juosta, o ne salutiniame.) > > vat sita tu maisai. trulikas irgi is salutinio varo tik pirma juosta. o raudonas is salutinio antra rauna tiesiai. > > > puikiai matosi, kad vaziuoja jie beveik vienodu greiciu, turint omeny, kad leistinas is po ziedo 60, galima sakyt kad abu vaziuoja leistinu greiciu. > > iki 5 piesinuko niekas netrugde operatoriui kruizinti, antra juosta laisva > > 6 piesinuke matosi sustojusios masinos antroj juostoj, taip pat sokantis raudonas, operatorius stabdo > > 7 turim ka turim, padrezaz, kai tikimasi uzdirbti pardavus savos masinos gala. >