tai vat butent. imho nesvarbu kas ten avziuoja - autobusas ar lengvoji. nepraleidai ir lieki kaltas. o jis (vaziaves A juosta) gaus bauda uz vaziavima A juosta. VNO "Kicker" <asd@asd.lt> wrote in message news:isq39r$31j$1@trimpas.omnitel.net... > > "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message > news:isq24m$1gf$1@trimpas.omnitel.net... >> nu nu >> pagrisk savo isvadas del kaltumo. > > nu bl ne apie ta kalba > >> >> >> VNO >> "Kicker" <asd@asd.lt> wrote in message >> news:ispr63$n13$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai pagal tave kaltumas priklauso nuo to ka nuskintu? jei nuskyne >>> lengvaja >>> tai ta lengvoji kalta, jei nuskyne trulika tai pati kalta >>> >>> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message >>> news:ispq3u$ldg$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Buvo pries kelis metus situacija: vaziavo mergaite pirma juosta, >>>> sugalvojo >>>> sukt i kiema - i desine, bet desniau dar buvo A juosta, ir ja tuo metu >>>> taip pat i kiema vaziavo kitas karutis. Mergaite ta karuti nuskyne ir >>>> liko >>>> kalta. >>>> Sia istorija berod Linas Petkevicius buvo aprases, nepamenu jau. >>>> >>>> >>>> >>>> bat0nas wrote: >>>>> O kas kaltas būtų tokiu atveju? >>>>> Ar tas žmogus, kuris suka normaliai atseit pagal taisykles privažiavęs >>>>> prie pat sankryžos į dešinę (kaltas, nes jam kliūtis/lochas iš stotelės >>>>> gaunasi iš dešinės), ar tas kaltas, kuris iš stotelės juda (tipo >>>>> nepraleido pagrindiniu keliu, pajudėdamas iš stotelės)? >>>>> >>>>> "bat0nas" wrote in message news:isnin7$b2v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Na jis pralenda pro punktyru ir išlenda per punktyrą. Ištisinės - >>>>> nekerta. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "fkt" wrote in message news:isn9us$tm7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> ištisinė. blogai važiuoji. >>>>> >>>>> "pracyvnas" <prispaminkit@gmail.com> wrote in message >>>>> news:isn9pb$tcb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Cia vadinasi atskirta istisine linija, ar ne? Nes visad vaziuoju kaip >>>>>> pazymeta zalia rodykle. Vieta ukmerges plentas nuo kemi link ukmerges >>>>>> maximos. >>>>>> >>>>>> "fkt" wrote in message news:isn7nm$pvq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> nes atskirta ištisine linija. >>>>>> >>>>>> 186. Kelyje, pažymėtame kelio ženklu „Eismo juosta maršrutiniam >>>>>> transportui“ >>>>>> ir (arba) ženklinimo linijomis „A“, kitoms transporto priemonėms >>>>>> važiuoti >>>>>> šia eismo juosta ir sustoti joje draudžiama, išskyrus dviračius ir >>>>>> mopedus. >>>>>> Tačiau jeigu ši eismo juosta, skirta važiuoti maršrutiniam transportui >>>>>> ta >>>>>> pačia kryptimi, yra dešiniajame važiuojamosios dalies krašte ir nėra >>>>>> atskirta ištisine ženklinimo linija, į dešinę sukantys arba >>>>>> apvažiuojantys >>>>>> sustojusią į kairę sukti transporto priemonę vairuotojai privalo >>>>>> persirikiuoti į šią eismo juostą. Maršrutiniam transportui važiuoti >>>>>> skirta >>>>>> eismo juosta, pažymėta raide „A“ ir užrašu „TAKSI“, leidžiama važiuoti >>>>>> lengviesiems automobiliams taksi. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Shlipsas" <shlipsasMESTI@dtiltas.lt> wrote in message >>>>>> news:isn758$p2l$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Visada ishnaudoju stoteles letejimui. Kodel turi kiti vilktis paskui >>>>>>> mane >>>>>>> kol ishsuksiu ish kelio? >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> >>>>>>> Shlipsas >>>>>>> 865920307 / Vilnius >>>>>>> Subaru Impreza 2,0L '96 >>>>>>> Car Video: D011 >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "pracyvnas" <prispaminkit@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:isn4ud$lp5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Situacija Laisves pr. Prie centrines rajono poliklinikos >>>>>>>> pasilaiciuose. >>>>>>>> Vaziuojant nuo justu link pasilu. Situacija tokia, kad vaziuojant >>>>>>>> pirma >>>>>>>> juosta, prieky vaziuojantis sugalvoja kad jam reik sukt I desine ir >>>>>>>> kerta >>>>>>>> per stabdzius pries nosi (raudona rodykle pazymeta), kai tuo tarpu >>>>>>>> galetu >>>>>>>> persirikiuot I stotele ir ramiai pasukt I desine niekam >>>>>>>> netrukdydamas >>>>>>>> (zalia >>>>>>>> rodykle pazymeta). Bent as visad isnaudoju stotele kaip letejimo >>>>>>>> juosta. >>>>>>>> Ar >>>>>>>> galima stotele skaityt kaip letejimo juosta? >>>>>>>> >>>>>> >>> >