Tema: Re: Mįslė
Autorius: Ignas
Data: 2011-06-14 13:27:01
p.s. ratu dar keist neteko, nors tasiaus ir stroiteche, ir visiukuos, ir 
dabar daznai pravaziuoju...

"Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
news:it7cud$kv1$1@trimpas.omnitel.net...
> lekiu, vertinu daznokai, nes antra juosta uzkista ir pirma greiciau 
> iseina...
>
> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
> news:it7cku$kip$1@trimpas.omnitel.net...
>> gali duot savo masina, praleksim, ivertinsi ten kelio dangos kokybe :)
>>
>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
>> news:it7c0a$jlr$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tu kai vaziuoji su masina turbut i dantis apsauga isidedi - kazkoks 
>>> jautrus atrodai...
>>>
>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>>> news:it73cu$7ev$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> lygioj kosciskos gatvej pirmoj juostoj yra keletas labai pagerintu 
>>>> duobiu ir suliniu dangciu.
>>>>
>>>>
>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:it716i$4e2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Perskaichiau. Tai isheitu daugumos antraeilininku netvarkingos 
>>>>> pakabos, amortizatoriai ar stabdzhiai, kad nuo duobeto kelio gali 
>>>>> nesuvaldyti transporto priemones?
>>>>> Ash gi netvirtinu kad butina vazhiuot pirma eile ishtisai. Nufilmuota 
>>>>> buvo piktybishka antraeilininke, kuri net ir lygioj Kosciushkos gatvej 
>>>>> toliau vazhiavo antra eile. Ir jos atveju manau kad ne nelygumai 
>>>>> pirmoje Antakalnio gatves eileje buvo esminis faktorius, nulemes 
>>>>> vazhiavimo eiles pasirinkima.
>>>>>
>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:it703v$34f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> 172. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio, taip 
>>>>>> pat pasirinkti saugų greitį, atsižvelgdamas į eismo intensyvumą, 
>>>>>> krovinio ir transporto priemonės ypatumus, jų būklę, kelio ir 
>>>>>> meteorologines sąlygas, matomumą, kad kiekvienu metu galėtų suvaldyti 
>>>>>> transporto priemonę.
>>>>>>
>>>>>> perskaityk atidziai.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:it6v26$1o6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> 125 - Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo 
>>>>>>> važiuojamosios dalies krašto.
>>>>>>>
>>>>>>> Chia matyt del to kad formuluoteje pavartotas terminas 
>>>>>>> "vairuotojas", tai damoms uzh vairo shi taisykle negalioja...
>>>>>>>
>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:it6t8i$v70$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Nieko ji ten nepazeidzia isskyrus grecio virsijima retkarciais
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:it6p76$qvu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Blogai tame, kad pazheidzhia kita KET punkta, kuris nurodo kad jei 
>>>>>>>>> eismo juosta laisva, reik vazhiuot deshiniau, t.y. shiuo atveju 1 
>>>>>>>>> eile.
>>>>>>>>> Jokiu ereliu gyvybliu tokie antraeilininkai/es neishsaugo, juos 
>>>>>>>>> apvazhiuoja pirma eile.
>>>>>>>>> Pats tuschia Kosciushkos gatve ramiai vazhiuoju 80 km/h.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>> news:it5uff$cjm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> kas cia blogai ? nelabai suprantu ? ir taip beveik 60 mina .... 
>>>>>>>>>> ar cia tipo jau miestuose pasikeite greitis ir galima greiciau 
>>>>>>>>>> vaziuoti ? IMO tokie vaziuotojai antra juosta iki 60km/h gal 
>>>>>>>>>> viena kita greit vaziuojanciu ereliu gyvybe issaugo ...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "pragäras" <briuseliokopustas@hotmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:it5e32$rq5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> šlipskameros nevaldau, bet po kurio laiko nuo saulėtekio 
>>>>>>>>>>> važiuojant paskui atsipūtusias mergaites antroje eilėje pasidarė 
>>>>>>>>>>> įdomu ir dėl sportinio intereso ėmiau filmuoti. klausimas: a. 
>>>>>>>>>>> pasaulio valdovė? b. trūksta dėmesio c. žinių spragos. šiaip 
>>>>>>>>>>> nieko įdomaus, bet išskirtinai užkalusi vairuotoja:
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=ChN1EiYOzQg
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>