Siais metais F1 bolidai naudoja papildoma "elektros varikli" kuris sukaupia energija stabdymo metu ir leidzia ja (sekanciame rate) panaudoti. Ta sukaupta energija sunaudojama padidinti perduodama galia i galinius ratus. Prisideda apie 60Kw (80Ag). Ir panaudoti ja galima neilgiau kaip ~6sec. Tas stulpelis ir rodo laiko kieki kuri gali pilotas isnaudoti per viena rata bet kurioje trasos vietoje bet kokiomis dozemis. Kai stulpelis pakeicia spalva, vadinasi tuo metu pilotas paspaude knopke ir 'padavineja' +80Ag. "Ghetto" <mantas(trinti)@carsystems.lt> wrote in message news:j14e8m$osq$1@trimpas.omnitel.net... > man kaip neismnanciam papasakok kas ten per reikalas salia tacho su > zaibuku ir ka jis dar? nu kai rodo greiti, apsukas ten tokia hujnia > raudonam fone jei pilnas buna > > > "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message > news:j13udj$baj$1@trimpas.omnitel.net... >> Gera siandien gonke buvo. Ypac kaip Vengrijoje. Lietutis ir kiti >> smagumynai. >> >> Formula1.2011.Round11.Hungary.Race.BBC.English.MF.mpg >> >> >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >> news:j119se$ap9$1@trimpas.omnitel.net... >>> Si savaitgali >>> >>> Formula1.2011.Round11.Hungary.Qualifying.BBC.English.MF.mpg >>