Na, siaip nieko blogo negaleciau pasakyti. Pilu kura ir psio. Pries ~5000km buvo AGR voztuvas (ar kaip ten jo) buvo "uzsilenkes" (remiantis diagnostika). Nuvariau pas dyzelista, tai per ~5 valandas ta voztuva istrauke, praplove, sutvarke, idejo atgal. 200Lt ir toliau viskas ok. Sako, smalkemis, tepalais apsineses buvo. Klausiu, ar tai beda ar ka, tai atsake, kad nera taisykles - vieniems po 95k km (kaip maniskei buvo), kitiems po 300k km tas pats atsitinka. Kas nelabai patinka, tai pavaru deze. 4 begiu. Na, teko vairuoti kitu gamintoju masinas su 6-8 pavaru autodezemis, tai nera ka lyginti. Taciau komfortas, saugumas, etc. visai priimtina. Gal niekuo nenustebinsiu, taciau ne viena karta ESP isgelbejo (keleta kartu ziema, lyjant ir viena karta ant zvyruoto kelio sernas staiga isbejo, tai pasukus vaira masina pradejo metyti, bet staigiai viskas susitvarke). Vienzo liuks dalykas. Kuro sanaudos - siaip sau. Taciau kaip minejau, su tokia pavaru deze, turbut negalima tiketis stebuklingu rezultatu. Dabar vidurki rodo 7.7 l/100km. Aha, paminejau upgreida Kaune. Vienzo Vitoldas pakoregavo variklio valdymo kompo darba (chip tuning'as). Skirtumas labai akivaizdus vs. gamyklinis variantas. Ar sumazejo kuro sanaudos -> nepasakyciau, nes po to upgrade'o kazkodel pasunkejo desine koja. ;) Ar kita masina rinkciaus Hyundai? Jeigu pavaru deze butu kitokia, siek tiek turtingesne iranga - manau, kad taip. Nes kainos ir kokybes santykis yra tikrai priimtinas. @runas "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message news:jc5mrr$2uv$1@trimpas.omnitel.net... > Kaip Sonata siaip? Ka papasakoti gali? > > > VNO > "@runas" <no@email.com> wrote in message > news:jc5cl0$m73$1@trimpas.omnitel.net... >> Hyundai Sonata 2007 2.0crdi, A/T, upgraded by Vimota. >> >> @runas