kad patinka ash nesiginciju bet kaip patys vw inzinieriai kai kuriuose straipsniuose pripazysta, jog dabartinis guolio dizainas ish esmes tas I ar tais II kartos dizainas pridejus viena kita linija ir ish esmes labai mazai kuo nuo tu pirmatku besiskiriantis. Tokia VW strategija, juk yra pirkeju grupe, kuriems butent to reikia, nesiruoshiu spresti ar jiem ish viso jokio dizaino nereik ar jiem labai patinka tas pries 30 metu padarytas, Tiesiog kai zmoniu tarpe vos ne kas antras yra konservatyviu paziuru tokia strategija veikia. P.s.: jei negirdejai reik dometis :) pradizia polo reklama paziurek. "VNO" <paklauskmanes@paklausk.lt> wrote in message news:jfommo$av0$1@trimpas.omnitel.net... > > "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message > news:jfo7v6$jmi$1@trimpas.omnitel.net... >> nesuprantu ko tu gincijiesi ? pats vw tai atvirai pripazysta, negi >> nematei >> vw polo reklamos ? tipo kadaise buves polo savininkas net uzrishtom >> akimis > > as nesuprantu kaip kazkas kaip tu gali sakyti kazka apie VW dizaina :D > parodyk man kur VW kazka sako apie savo dizaina. > > tu kazkaip sunkiai ziuriu sugebi perskaityti ka rasau. Tai pakartosiu. > 1. VW dizainas yra populiariaisias Europoje. > 2. Butent Golf ir Polo dizainai yra populiarus. > 3. VW pardave 1.6mlnautomobiliu Europoje, antroje vietoje fors su 1.0 mln. > > Is to darau isvada, kadju dizainas tinka ir patinka labai dideliam zmoniu > skaiciui. > > Tu gi, budamas ar tai kaimieciu (ne is kaimo, o mastymo prasme) tu > suprasti nesugebi. > > >> nauja pola apciupinejes atpazins. Tai ka tai reishkia anot taves a ? > > A! ir B! Tai man sako, kad imone kuria automobilius taip , kad jie butu > atpazystami kaip to paties gamintojo. > Deja tau tas matyt sunkiai ikandma. > paziurek i mb, bmv,jagurusir kitus gamintojus ir rasti ta pacia ideja. > > VNO