kipsas zino. pagas situs testus bandoma iteigti kad taip. BET- visi testuoti vienodomis salygomis, o stai varikliai- tai nera vienodi, salygos juose skiriasi. Pamenu cia kazkas is zurnalistu bande Formulei 1 skirta varikliu tepala supilti i kazkuri tautomobili- mygam uzkale. O Formuleje 1 vaikliai sukasi bene 5000-7000 rpm ant laisvu, o max sukiai virsija 20 000 - ir laiko. Gal ne veltui skirtingas alyvas rekomenduoja skirtingiems varikliams? O siaip- esant tokiosm salygom- nenustebciau kad kokia nors transmisine dideles klampos alyva pasirodytu geriau uz daugeli varikliniu (didele klampa labai sumazintu salycio taska tose staklese)- ar nuo to ji taptu gera varikline alyva? Tad i si testa ziureciau skeptiskai, kaip i pakankamai diletantiskai atlikta... "Witt" <mb@hotmail.com> wrote in message news:jjeseu$g8m$1@trimpas.omnitel.net... > Tai cia iseitu,kad geriausi tepalai yra Royal Purple, Penrite ,na ir dar > Valvoline( is bedos)? > "as" <as@mes.lt> wrote in message news:jjdv67$12l$1@trimpas.omnitel.net... >> >> > > >