Blyn, vakar buvau Krastoj, sake, kad siurbia ora per slanga kur nuo intercoolerio i EGR eina, ir galbut pats intercooleris kiauras. Jie tvirtina, kad cia ir yra trukciojimo priezastis. Yra racijos? "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message news:jpm121$hui$1@trimpas.omnitel.net... > tai gal tikrai tas dpf filtras tau problemas sukelia del to trukciojimo ? > o egr tyliai ruko kamputy ? > > "Night" <vkumpikas_nospam_@gmail.com> wrote in message > news:jplqs5$bs8$1@trimpas.omnitel.net... >> Hmm, kompa tai easy, poros mygtuku paspaudimu :) Tik va galvoju, vasara >> kelione ~4k nusimato - nesinoretu, kad jis uzsikimstu jos metu ir tada >> bezdeti su apribota galia... Siaip tai nesukciau labai kiausu. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:jplq7d$bcb$1@trimpas.omnitel.net... >>>o tai neina tiesiog kompo nuresetuot jei važiuoja normaliai mašina? Nes >>>biskį bredovai skamba BMW AG noras už klientų pinigus pobrangiai geras >>>detales keist naujomis... >>> >>> >>> On 2012.05.24 19:57, Night wrote: >>>> Dabar ant spidometro ~170k, pagal serviso knyzhka DPF filtras keistas >>>> prie 88k, kompas rodo, kad ji laikas keisti uz 3000 km. Naujo kaina >>>> nedziugina (5800). Kadangi masina planuojama kesti spalio men, >>>> susimasciau ka cia su tuo DPF daryti - per tuos 5 menesius dar bus >>>> nuvaziuota kokie 12000. Viena ausim girdejau, kad juos lyg gali kazkaip >>>> pravalyti, t.y. isdeginti? Kiek tai prasminga ir kas tuo uzsiima? >>>> Masina >>>> e90, 320d. >>> >>