Skirk "rimta kontora" ir i eilinius tupus (daznai durnesnius nei ju smartfonai) userius orientuotas paslaugas - jei tu kiekvienam ifono useriui lieptum kas 2 savaites keist slaptazodzius (ir dar butinai su visokiais spec simboliais), anie apsitriestu is pasipiktinimo, kaip nepatogu. Tai pirma. O antra - pasiula yra itakojama paklausos. Jei zmones iprastu su savo virtualiu turtu elgtis kaip su materialiu, o ne metyt viska kur papuole (prieina parduotuvej nepazistamas dede ir sako - duok pasaugosiu tavo pinigine, kol tu prekes rinksiesi, kad nepamestum - duosi?), nereiketu paskui piktintis, kad kazkas ju daiktus rado. "Rimtos kontoros" atveju darbuotojas ateina i tam tikra kontroliuojama erdve su grieztomis taisyklemis ir jom paklusta, o kasdiena visi iesko "patogumo", kuris dazniausiai yra atvirksciai proporcingas tvarkai ir saugumui. Zodziu, pasikartosiu, siuo atveju Apple tikriausiai padaryt vardan saugumo galejo ir daugiau, bet prisizaide patys uzeriai - taip jiem ir reikia :-) -- Caponi Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI "valdasb" <valdas@be-spamo-takas.lt> wrote in message news:lu4mp4$uc4$1@trimpas.omnitel.net... > > Tarkim, jei rimtoj kontoroj useriams butu leidziama detis kokius nori > passwordus arba ju nesideti visai, nebutu reikalaujama juos pasikeisti > reguliariai, ir butu toleruojamos "bruteforce" atakos - tai juk IT > administratorius visada liktu nekaltas kilus kokiam incidentui? > >> Neskaitant to, kad duomenu tiekejas gali imtis bent minimaliu priemoniu >> ta tema (riboti neteisingu prisijungimu skaiciu, neleisti naudoti per >> daug paprasto slaptazodzio) as visiskai sutinku, kad pirmiausiai kaltas >> durnas vartotojas (niekur neteigiau atvirksciai), kuriam jo duomenys px, >> o kai iki ju kazkas nesankcionuotai prieina - rekia, kokie visi bybiai. >> Nuo durnumo, deja, vaistu nera. > >