Tema: Re: Q:kur apgaus
Autorius: Mindaugas
Data: 2016-02-18 19:18:21
Nebutinai per gerai - gal jam tiesiog labai reikia tavo prekes....
O bet taciau gali buti, kad firma fiktyvi, apmokes is svetimos saskaitos... Reikia patikrinti, ar duota firma
is tikro registruota.
O bet dar vienas dalykas - firma gali buti tikra, gerai veikianti, bet jos banko saskaita nulauzta ir po kiek
laiko surade skyle uzsimanys pinigus susigrazinti... Bet gal siais atvejais gali padeti tas pats TAVO
bankas, kuris ir apdraus prekiu pristatyma - jei kartu tave apdraus nuo galimo sukciavimo, tuo paciu
patikrins ir anos firmos gyvybinguma. Jeigu jis reikalaus draustis tik savo banke - tai irgi gali buti
sukciavimas, ypac jei ta "banka" pats sukure. Siaip pagooglink apie panasius scamus, ten bus ir
aprasyta kelios tokios schemos.