Tema: Re: variklio keitimas
Autorius: astuntas
Data: 2009-05-07 19:22:33
siaip tai jo ten  visiem px. viena masina registravau paziurejo - numeris
giliai, ir dar tepaluotas, pasake 'aj naxuj', uzrase savo protokole
"nusitrynes" ar tai neiskaitomas, ir masinos pasa paliko be numerio, ar tai
parase kad neregistruotas. kai 735 man atrodo registravau tai ivyko, gal 3
metai atgal

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4054 (20090505) __________

http://www.eset.com