Tema: Re: ir vel BMW, ir vel buvo
Autorius: Valdzia
Data: 2009-05-12 19:15:27
>o kuom mes kitokie zmones? mes neesam kazkokie ateiviai is kitos planetos,
>nors ir mentalitetas skiriasi. Gyvename is esmes panasu gyvenima kaip bet
>kurios kitos EU salies gyventojai, ir ivairus draudimai turi ir tures
>panasu poveiki. Finansiniai irgi.

atrodo kad tiesa sakai ir logiska viskas, BET cia vistik lietuva.

kaina gali kelt ir tai atrodo logiska, bet lietuvoje kainos kelimas baigiasi
tuo kad rizikuojama vaziuoti be draudimo o tai draudikui reiskia pirmiausia
negautas pajamas uz polisus ir padidejusias islaidas per biuro zalas nuo
neapsidraudusiuju pridarytu zbitku. norisi kaip geriau gaunasi kaip visada.
todel ir myzama pakelti normaliai kainas ir bent vienus metus apskirtai su
privalomuoju iseiti bent ant nulio, o tai dirba visos bendroves nuo 2002 i
minusa, kiekviena susirinkima paverkia kokia sudina situacija ir vel
isiskirsto kurti akciju kaip sumazinti kainas. pirmiausia truksta kiausu
pakelti kainas, antra truksta pakeitimu drauidmo istatyme ir zinoma
labiausia truksta zmoniu supratimo, kad CA draudimas istikruju naudingesnis
nei kasko ar turto draudimas, nes apsaugo nuo zymiai didesniu nuostoliu.

--
"mates ir Karolinas ir netik ir net esu pasimylejes (ir normaliai be
alkoholiu ar dar kokiu ishkrypelishku bajeriu)"