Tema: Re: Mat Black X6
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-05-19 15:30:32
On 2009-05-19 14:00:12 +0200, "FX" <kanka@news.lt> said:

> O kuom tave Lexus'o aptarnavimas priot, tu gal Krastoj nebuves!!! :D

Su savo mashina nebuves, bet atsiliepimus skaitau. Kauno lexusas bishki
grybauja ir ne tokie malonus zmones, bet vilnishkis afygennai visom
prasmem.

> P.S. tu bent viena Lexus'o hibrida bandei? Gali daugiau papasakoti apie
> realias ne ish broshiuru sanaudas ir bendra yspudy???

ne. rx450h naujas itariu man bus per brangus, galvoju apie paprasta
rx350. Kol kas hibrido dar berods neatsivezhe, bet ir neidomu - biski
kita kainu kategorija, berods nuo 250K prasides hibridai.