Tema: Re: dafiga grazi spalva
Autorius: Fla
Data: 2009-05-20 17:26:08
O man atrodo, kad bent 80% tokiu parkavimu diagnoze yra "a mne px" :)

Nes kiek buvau prie chia matomos megos, dar nebuvo atvejo, kad neisheitu
kulturingai pasistatyt mashinos. Tiesiog randa artimiausia plyshi prie
iejimo (nesvarbu kreiva, pernelyg siaura, ..) ir numeta savo kibira :)

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)