Tema: Re: Sonaslydis..
Autorius: Darielis
Data: 2009-05-21 16:57:53
bet komentarai .....

"krc ablamaju jus visus !!!! tik pries mano komentara nuo pradziu
perskaitykit!!! visu pirma lasharos nihuja jus nezinot!!! kas prie ko buvau
ir maciau:PPP kas prie ko jokio zmogaus nebuwo shodu "morfijui" sarvala ir
razdrakonil savo masina sheip kojom rankom todel ir kraujo daug :)kas ce
mate drifftinant golfa ?! VISU PIRMA ce ne sitas golfas,o tik ratai nuo to
kuris ziedu slidineja:D o kas priesh ir rasho ,kad ce huinia... tada lai
pabando nuo 90 nuplesht uodega ir slyst ,,vot tadair suprast kaip ten lengva
ir pns... :D man tai daryt prikolas ,tik reik viska apskaiciuot vakare ner
mashinu ir usio:D merui napriaga isesvaltuotu kur didele aikstele prie
miesto ir ramu!! net mokama ir pinigu ugadali bi:D o kiaimieciai kurie
reiskesi vapsie zaglushities!! ant bulku ir prabangiu laudes automobilu:DDD
taip pat buwo "nissan almera" ciuozinejo ir niekam netrugde nashlis
umniki....ir vakar nei viena gti'ske net nevaziavo ,kad benka su bemacka
kapeikas sukinejo nieko nereiskia:DDD GO!!!!!!!!!!"