Tema: Re: Kodel sugedo TDI?
Autorius: astuntas
Data: 2009-05-30 21:46:49
xz, viena sylke ivaryta savo xodu i garaza po poros savaiciu kuriant sove
(dujos), tai svaistiklis per puse sulinkes buvo. kitas su 6 xedosu v6
vaziavo lygia autostrada, dujos sove ir pradejo netraukt. svaistiklis irgi
ant tiek sulinko kad vos ejo istraukt per gylze. abu sake, per balas
nevazinejo, abiem po viena svaistikli per puse perlinkusi istraukem. kodel
jie linksta, tai nezinau ir prisidedu prie klausimo :)