Tema: Re: tikrasis elytas kaune
Autorius: zhaltas
Data: 2009-05-31 22:01:06
man tai idomu kada supras kaimieciai arba paaiskins man kas yra MIESTAS? :D
bl nu juokinga, nu bet realiai wtf, dabar su fraku sekmadieni prie +30c visi
turi vaiksciot MIESTE ? :DDD
Nu buves esu neitin daugeli bet visvien sieik tiek MIESTU, net drisciau
teigti kad uz galvois dagtara kokius min 5x daugiau ;) ... tai nepastebejau
tendencijos kad butina su fraku vaiksciot, vazineji su dviraciu su treningu,
begioji, su moterim eini sampano isgert, siaip girtas slitineji, nu bl bet
kas per dalbaku mada is pasalu fotkint ir 'juoktis' a?
alytuj visi su eina i MIESTA su farkais ir vakarinem suknelem? :D