Tema: Re: Kur ten tokius nuvartotus prezervuarus siųst?
Autorius: Dm
Data: 2009-05-31 22:42:18
kodel? gal tiesiog reik jaust ribas. vienas dalykas elgtis kaip vokieciai kitas dalykas pasinaudoti policijos suteikta galimybe ir padeti palaikyti bent min tvarka?
as nepalaikau stukalinimo bet pats esu nusiuntes ir visishkai nejauciu jokio sielvarto nes jei nesiusciau prie ezero butu automobiliu aikstele, ir tai ivertinus kad privaziavimai ir taip perkasti.
Kol zmones neturi elementarios kulturos reik baust

Dm