Tema: Re: Labas rytas, Lietuva!
Autorius: Vasaris
Data: 2009-06-01 09:27:12
Belieka pačiam sugauti ir bagažinėje supakuotus į lavonmaišius atvežti.

Užuojauta. Prie darbo lauke kaimynai laikė Alfą irgi. Po vieno savaitgalio
liko ant plytų. Šokinėjo jie nelaimingi, bet nieko nepadarė (kamerų nėra).
Dar po poros savaitgalių liko tik kėbulas. Sugebėjo išsiimti variklį ir
transmisiją...