Tema: Re: 2 Yvl & Tomas M.
Autorius: Tomas M.
Data: 2009-06-03 08:09:43
Ivertinau kad burndukai/debiliukai butinai ivaziuos i sankryza ir nespes isvaziuoti, tai as apvaziavau kliuTY, prisipazystu labai kaltas (musu kumsciu i kurtine), per pietus butinai isgersiu alaus, kad man butu nuodemes atleistos.

PS as shiandien YVL siuliau vaziuoti su automasina

geros dienos

Tomas M.