Tema: Re: Zhurnalistas sutovas
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-06-03 14:42:13
na gal ir taip, bet kada nors, gali buti, kad mano uzmoji ir
zygdarbi sviest tauta ivertins ateities kartos, ir, turiu vilties,
labai nedaug, bet vistiek, kad miesteliuose ir kaimuose, prie
kuriu atsivertimo labiausiai busiu prisidejes, vietoj kokio
nors zepelinuso ar garazu komplekso stoves man paminklai...